Käyttöehdot

Käyttöehdot – Pinnallinen


  • Voimassa alkaen: 8.7.2025


    Nämä käyttöehdot koskevat Pinnallisen (Y-tunnus: 3463851-2 verkkosivustoa ja verkkokauppaa, joka toimii osoitteessa [www.pinnallinen.fi / pinnallinen Instagram-tili / muu myyntialusta]. Käyttämällä palveluamme hyväksyt nämä käyttöehdot. Lue ehdot huolellisesti ennen tilaamista.



    1. Yleistä


    Pinnallinen myy käytettyjä, hyväkuntoisia designer- ja merkkivaatteita yksityishenkilöille Suomessa. Kaikki tuotteet ovat aitoustarkistettuja ja myyntikelpoisia.


    Verkkokauppa toimii Suomen kuluttajansuojalain (38/1978) ja etämyyntisäädösten mukaisesti.



    2. Tuotteet ja hinnat


    Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron (24 %, mikäli sovellettavissa). Tuotteet myydään siinä kunnossa kuin ne ilmoitushetkellä ovat, ja mahdolliset huomautukset mainitaan tuotekuvauksessa.



    3. Tilaaminen ja maksaminen


    Tilaus vahvistetaan sähköpostitse, ja se on sitova, kun asiakas on saanut tilausvahvistuksen. Maksut tapahtuvat turvallisesti valittujen maksupalveluntarjoajien (esim. Klarna, Paytrail, MobilePay) kautta.



    4. Toimitus


    Pinnallinen toimittaa tilaukset 3-5 arkipäivän kuluessa tilausvahvistuksesta. Toimitustavat ja -ajat voivat vaihdella tilauksen sisällöstä ja toimitusosoitteesta riippuen.


    Asiakkaalle ilmoitetaan mahdollisista viivästyksistä viipymättä. Pinnallinen sitoutuu vastaamaan kaikkiin asiakaspalveluviesteihin 24 tunnin sisällä (arkipäivisin).



    5. Palautusoikeus


    Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus tilauksen vastaanottamisesta.


    Palautettavan tuotteen tulee olla samassa kunnossa kuin vastaanotettaessa – käyttämätön, pesemätön ja jälleenmyyntikelpoinen.


    Pinnallinen maksaa palautuksesta aiheutuvat toimituskulut sekä hyvittää asiakkaalle täyden ostosumman, mukaan lukien alkuperäiset toimituskulut. Palautus tehdään samalla maksutavalla, jolla tilaus on maksettu.


    Palautuksesta on ilmoitettava etukäteen sähköpostitse: pinnallinen.muoti@gmail.com



    6. Reklamaatiot ja vastuuvirheistä


    Jos tuote on virheellinen tai ei vastaa tuotekuvausta, asiakkaalla on oikeus reklamoida tuotteesta kohtuullisessa ajassa. Pinnallinen vastaa tällöin virheen korjaamisesta, tuotteen vaihdosta tai hinnan hyvityksestä kuluttajasuojalain mukaisesti.



    7. Asiakaspalvelu


    Kaikkiin kysymyksiin vastataan 24 tunnin sisällä arkisin.

     pinnallinen.muoti@gmail.com

    Instagram: @pinnallinen.fi



    8. Tietosuoja ja evästeet


    Pinnallinen käsittelee henkilötietoja EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukaisesti. Tarkempi tietosuojaseloste löytyy erillisestä dokumentista.



    9. Sovellettava laki ja riitojen ratkaisu


    Näihin käyttöehtoihin sovelletaan Suomen lakia. Mahdolliset riitatilanteet pyritään ensisijaisesti ratkaisemaan neuvottelemalla. Kuluttajalla on oikeus saattaa asia myös kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi.



    10. Pinnallisen oikeudet


    Pinnallinen pidättää oikeuden muuttaa käyttöehtojaan ja verkkokaupan sisältöä ilman erillistä ilmoitusta. Muutokset astuvat voimaan, kun ne on julkaistu verkkosivustolla.